0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود تئاتر صوتی فارسی فرانسه L’affaire du Coffret

22 اردیبهشت 1401
0 دیدگا

 

بخش فارسی رادیو بین المللی فرانسه (RFI) یک سریال صوتی آموزشی برای کسانی که به یادگیری زبان فرانسه علاقه دارن تهیه کرده ، به نام L’affaire du Coffret که در 60 قسمت ضبط شده. این سری صوتی به زبان فارسی و فرانسهاست و PDF های متن اش هم موجود است.

این سری صوتی بصورت یک داستان (تئاتر صوتی) است که از زبان یک راوی فارسی زبان برای شما روایت میشه و آروم آروم شما رو با لغات و اصطلاحات زبان فرانسه آشنا میکنه. همچنین در فایلهای PDF که همراه این سری صوتی هست، می تونید متون و گرامرهای خیلی ساده ای رو که در این سری بکار رفته مشاهده کنید و تقریبا تا سطح A1 می تونه شما رو راه بندازه. گرچه برای سطح A2 هم چیزهای قابل یادگیری زیاد داره.

این سری صوتی که میشه اسم اون رو “قضیه ی صندوقچه” ترجمه کرد، از پایه، زبان فرانسه رو شروع میکنه و برای نوآموزان خوبه . اما داستانش اینقدر جذاب هست که کسایی که در زبان فرانسه ، سطح متوسط هستند رو هم به سوی خودش جذب کنه.

سایت رسمی تئاتر صوتی داستان صندوق

دانلود فایلهای PDF: از اینجا یا از اینجا

دانلود فایلهای صوتی :

قسمت  1 تا 30  – قسمت 31 تا 60 

 

iranfrench_admin

لینک کوتاه نوشته
دانلود باکس
جعبه دانلود جهت دانلود سریع از VPN استفاده نکنید.. تمامی فایل ها قبل از درج بررسی شده اند. لینک دانلود از دو سرور مختلف است. امکان قطع دانلود فایل ها وجود دارد. جهت دانلود از IDM استفاده کنید.. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید